martes, 29 de julio de 2014

Anem de colònies!!

El dijous vam marxar ven aviat del casal per arribar a l’alberg de la Vall d’en Bas. L’alberg d’allà és molt modern i ens va agradat molt! Primer de tot vam esmorzar allà i després ens vam distribuir a les diferents habitacions que tenia l’alberg. Cada monitor es va fer càrrec de 3 nens i nenes i durant els dos dies cada nen tenia el seu monitor o monitora per si necessitava qualsevol cosa. A l’hora de distribuir les habitacions cada nen va anar amb el seu monitor per deixar l’habitació preparada per la nit.
Després d’habituar-nos a la zona vam anar al camp de futbol de Sant Esteve d’en Bas on hi vam poder fer les nostres pròpies olimpíades. Ens ho vam passar molt i molt bé!!
Després de les olimpíades vam donar una volta per el poble i vam anar a l’alberg a dinar. Un cop havent dinat uns quants nens van anar a fer una mica de migdiada i els altres vam dissenyar les samarretes de les olimpíades. Un cop tenyides les vam estendre a fora de l’alberg i ens en vam anar a la piscina.
La piscina del poble és molt gran i ens hi vam passar tota la tarda. Els més petits es banyaven a la piscina petita i els altres a la més gran. Dins del recinte vam poder berenar.
Cap al vespre vam tornar a l’hostal i qui ho va voler es va poder dutxar amb el seu monitor al càrrec. Després d’això ens vam posar a sopar i a fer el joc de nit. Els nens i nenes del casal van trobar un gran tresor després de superar una gimcana per tot el poble.
L’endemà ens vam despertar amb un gran xàfec! Vam esmorzar i vam acabar de dissenyar les samarretes. Com que no vam poder anar per el poble ens vam quedar a l’alberg realitzant diferents jocs i vam repartir les medalles de les olimpíades. A més a més ens vam pintar el cap per fer-ho molt més divertit!
Després de repartir les medalles ens va venir a buscar el bus i vam tornar cap al casal. Han estat una colònies increïbles, els monitors ens ho hem passat molt i molt bé i se’ns han fet molt curtes. Esperem que l’any que ve en podem fer unes de molt semblants.
Moltes gràcies a tots els que ho heu fet possible!